Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 13:51:00 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/20492 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Väheru küla, Karu (Septik) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustiku § 92 lg (6) Riigitee on riigile 
kuuluv tee, mille osas omaniku ülesandeid täidab Transpordiamet. Kuna 
ehitusteatisega kavandatud ehitis jääb riigitee kaitsevööndisse , esitatakse 
eelnõu Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27079616>  (menetlus nr: 
445805), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister